środa, 4 lutego 2015

2. Rodzina Summerfield – 1

Ok. Usunięcie wszystkiego chyba było dobrym pomysłem, bo teraz gra włącza mi się kilka minut, a nie godzinę. Minus jest taki, że nie mam prawie żadnych mebli i wszystkie domy wyglądają tak samo/podobnie. Nie mam pojęcia skąd je pobierać. Ani gdzie pobierałam je wcześniej.


Neville i Meera Summerfield przeprowadzili się do Casterly Rock zaraz po ślubie.
(I przy tej rodzinie będzie zdjęciowy spam bo kocham ich i ich urodę, no. I kocham to, że teraz będę mogła mieć w grze więcej ciemnoskórych simów.)

Neville i Abraham Blackwater rozmawiają o ojcostwie. Meera i Lynette były wtedy w ciąży.

(Jedne z tych niepotrzebnych zdjęć.)

Neville nie mógł się doczekać aż ich dziecko przyjdzie w końcu na świat.

(Kolejne niepotrzebne zdjęcie, ale oni są taaacy piękni!)

Neville w końcu doczekał się swojego syna – Isaaca. Meera ma taką minę tylko dlatego, że była zmęczona porodem. Jestem pewna, że ona też bardzo się cieszyła.

Isaac był oczkiem w głowie rodziców. Neville już nawet układał sobie plany na przyszłość dla tego malca.

Wkrótce okazało się, że Meera znowu jest w ciąży.

W tym czasie Isaac stał się małym dzieckiem.

Meera urodziła małą Sun (to wina Lost. no i tego, że słońce pasuje do lata).

Po urodzinach, Isaac postanowił wynieść swoje łóżko do salonu, ponieważ płacz Sun przeszkadzał mu w spaniu.

Sun podrosła.

Neville w końcu doczekał się upragnionego awansu – został młodszym oficerem.

Isaac dostawał najlepsze stopnie w klasie.

Neville postawił w ogródku tor przeszkód i męczył na nim syna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga